Regulamin sklepu internetowego firmy OTOCHODZI Jakub Dolata określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz ich realizacji przez wszystkie strony transakcji.
WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY
- Właścicielem sklepu internetowego jest OTOCHODZI Jakub Dolata z siedzibą w Lenartowice 76 A, 63-300 Pleszew, NIP: 608-010-33-07, telefon: +48 506 601 646 dalej nazywaną „OTOCHODZI”.
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały czas funkcjonowania sklepu za wyjątkiem okresów w jakich mogą pojawić się na stronach sklepu informacje o planowanych przerwach w jego funkcjonowaniu związanych z aktualizacją oprogramowania sklepu, uzupełnianiem bazy towarowej, modernizacjami czy też przerwy spowodowane awariami sieci teleinformatycznej, które to nie są zależne od firmy OTOCHODZI.
- Zamówienia będą weryfikowane przez obsługę sklepu internetowego. Każde zamówienie potwierdzane będzie przez obsługę sklepu poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem celem doprecyzowania wykonania danego zestawu elementów.
- Zamówiony towar dostarczany będzie wg. poniższej specyfikacji
- wysyłka paczki kurierskiej - maksymalna waga do 30 kg
- wysyłka kurierska paletowa - przesyłki paletowe o wymiarach 80 x 120 x 200 cm z wagą do 1000 kg
- odbiór osobisty - w siedzibie firmy w godzinach funkcjonowania po wcześniejszym uzgodnieniu
- W związku z różnorodnością asortymentu, gabarytami a przede wszystkim mając na uwadze bezpieczny transport zakupionych towarów, każde zamówienie weryfikowane jest pod kątem wybranej przez Państwa formy przesyłki i w razie konieczności sugerowana jest zmiana na najbardziej odpowiedni sposób.
- Koszty dostawy przesyłki pokrywa Kupujący w kwocie zależnej od wybranej opcji transportu.
- Ceny w sklepie internetowym OTOCHODZI wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto. Dostępne są następujące typy cen: cena detaliczna – widoczna dla wszystkich użytkowników sklepu internetowego; cena hurtowa – widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników sklepu zakwalifikowanych przez obsługę sklepu jako odbiorca hurtowy z przypisanym poziomem hurtowym cen.
- Firma OTOCHODZI zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Do każdej przesyłki / zamówienia dołączony jest dowód zakupu – rachunek sprzedaży. W przypadku gdy Kupujący jest płatnikiem podatku VAT należy w formularzu zamówienia podać numer NIP, niezbędny do prawidłowego wystawienia faktury VAT.
- Dane na które zostanie wystawiony dokument sprzedaży pochodzić będą z informacji zawartych w zamówieniu w części Dane bilingowe. Dane na które zrealizowana będzie wysyłka pochodzić będą z informacji zawartych w części Dane dostawy. Każdorazowo przy składaniu zamówienia Kupujący zobowiązany jest sprawdzić poprawność tych danych. W momencie stwierdzenia nieprawidłowości w tych danych albo danych produktowych należy niezwłocznie przesłać informację z poprawnymi danymi na adres biuro@otochodzi.pl. W przypadku zrealizowania zamówienia z nieprawidłowymi danymi z winy Kupującego i ewentualną koniecznością przesłania zamówienia w inne miejsce kosztami przeadresowania obciążony zostanie Kupujący.
- Płatność za założone zamówienie może odbywać się na kilka sposobów. Do wyboru Klientów są:
- płatność za pobraniem, przy odbiorze towaru
- wpłata na konto bankowe przed wysyłką / dostawą towaru
- przelew z terminem (dla wybranych podmiotów gospodarczych)
- Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego www.otochodzi.pl lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@otochodzi.pl, telefonicznie pod numerem +48 506 601 646.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym OTOCHODZI jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży. Również cena widniejąca przy produkcie oraz pozostałe elementy oferty takie jak zawartość zestawu są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- W przypadku zaistnienia błędów na stronach sklepu internetowego OTOCHODZI wynikających z nieprawidłowego lub niejednoznacznego wprowadzenia informacji przez sprzedającego lub błędów w trakcie funkcjonowania prosimy o kontakt na adres e-mail biuro@otochodzi.pl
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, CZAS DOSTAWY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY, REKLAMACJE
- Zamówienia realizowane są na bieżąco. Wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich realizowane są od poniedziałku do piątku. Odbiory osobiste realizowane są od poniedziałku do piątku. Odbiory osobiste możliwe są wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze Sprzedawcą.
- Czas realizacji zamówień na kotły wynosi do 14 do 21 dni roboczych. Realizacja zamówień na akcesoria montażowe wynosi od 7 do 14 dni.
- Dostawa (transport) zamówień wysłanych za pośrednictwem firm kurierskich wynosi od 2 do 3 dni.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru bez wad. W niniejszym punkcie jest mowa o reklamacji towaru w sytuacji, gdy zostały ujawnione wady towaru polegające na jego niezgodności z Umową (określoną ofertą Sprzedawcy i zamówieniem Klienta), towar uległ awarii lub uszkodzeniu, w taki sposób, że uzasadniona jest reklamacja na gruncie przepisów prawa lub zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta danego towaru.
- (a) przesłany towar jest niezgodny z zamówieniem (towar inny niż zamówiony);
- (b) przesłany towar jest wadliwy, z usterką, niesprawny (należy podać szczegółowy opis);
- (c) inny powód opisany przez klienta uzasadniający reklamację towaru.
- Podstawą reklamacji jest dowód zakupu towaru przez Klienta (reklamującego), z zastrzeżeniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
- Zgłoszenie reklamacji towaru Klient powinien przesłać do Sprzedawcy w formie wiadomości e-mail lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy (przed ewentualną wysyłką towaru).
- Zgłoszenie reklamacji zostanie rozpatrzone w terminie do 14 dni, w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedź Sprzedawcy zostanie wysłana na wskazany przez Klienta kanał komunikacji.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacji, w przypadku odesłania towaru, przy odbiorze reklamowanego towaru Sprzedawca sprawdza sposób zabezpieczenia i stan przesyłki. Następnie sprawdza zawartość przesyłki i stan towaru.
- Po zwrocie towaru przez Klienta Sprzedawca podejmuje następujące działania w zależności od przyczyny zwrotu towaru i stwierdzonego stanu towaru, tj.:
- (a) jeżeli przesłany towar jest niezgodny z zamówieniem (towar inny niż zamówiony) – Sprzedawca zwróci koszt przesyłki oraz prześle towar zgodny z zamówieniem na adres poprzedniej wysyłki;
- (b) jeżeli przesłany towar jest wadliwy, z usterką, niesprawny (szczegółowy opis) – Sprzedawca zwróci koszt przesyłki oraz prześle towar zgodny z zamówieniem na adres poprzedniej wysyłki;
- (c) jeżeli wystąpił inny powód opisany przez Klienta uzasadniający zwrot towaru – Sprzedawca podejmie działania odpowiednio do wskazanej przyczyny oraz stwierdzonego stanu towaru w porozumieniu z Klientem;
- (d) w przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zwróci Klientowi indywidualnemu koszty przesyłki (w zakresie najtańszej możliwej formy przesyłki, jak była dostępna u Sprzedawcy) oraz wartość brutto towaru, na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.
- W przypadku konieczności dostarczenia reklamowanego towaru do producenta w celu wykonania naprawy gwarancyjnej lub wydania opinii czas ostatecznego załatwienia reklamacji może wynosić 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres siedziby Sprzedawcy.
- Przy odbiorze zwróconego towaru Sprzedawca sprawdza sposób zabezpieczenia i stan przesyłki. Następnie sprawdza zawartość przesyłki i stan towaru. W innych nie ujętych wyżej przypadkach Sprzedawca podejmie działania w celu w miarę możliwości polubownego załatwienia odpowiednio do sytuacji i w porozumieniu z Klientem, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Zasady zachowania tajemnicy danych osobowych określa odrębny dokument dotyczący Polityki Prywatności dostępny na stronie internetowej www.otochodzi.pl.
- Jednocześnie Klient składając zamówienie godzi się na otrzymywanie materiałów reklamowych pochodzących z firmy OTOCHODZI. Możliwe formy przesłania materiałów reklamowych do klienta to: poczta elektroniczna (na adres e-mail podany w formularzu zamówienia lub adres e-mail wpisany w Newsletter na stronie www.otochodzi.pl oraz w formie ulotek reklamowych, katalogów wysłanych na adres podany w zamówieniu bądź też dołączonych to przesyłki z zakupionym towarem.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
- Struktura witryny sklepu internetowego OTOCHODZI została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych a tym samym bez konieczności podawania ich przez odwiedzającego przed czy w trakcie procesu zapoznawania się z ofertą. Podczas odwiedzania witryn nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Właścicielem sklepu jest firma OTOCHODZI Jakub Dolata z siedzibą w Lenartowice 76 A, 63-300 Pleszew, NIP: 608-010-33-07.
- Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym Sprzedawcy. Niniejszy Regulamin jest częścią treści Umowy Kupna-Sprzedaży zawieranej przez firmę OTOCHODZI oraz zamawiającego Klienta. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
- Wszystkie dane umieszczone w sklepie internetowym www.otochodzi.pl jak również na naszych aukcjach w portalach internetowych w postaci zdjęć produktów, opisów, schematów, wykresów jak również projekt grafiki sklepu internetowego i aukcji Allegro objęte są prawami autorskimi, które posiada firma OTOCHODZI. Obowiązuje zakaz kopiowania i posługiwania się w/w elementami bez wcześniejszego poinformowania naszej firmy i uzyskania w odpowiedzi zgody na ich używanie. W przypadku naruszenia praw łamiący zastrzeżenia zostanie poinformowany o konieczności zaniechania używania tych elementów. W przypadku braku reakcji ze skutkiem pozytywnym na rzecz OTOCHODZI będą miały skutek przepisy prawa jak również przekazanie sprawy właściwemu organowi sądowemu.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem Umów Kupna-Sprzedaży OTOCHODZI a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.